Projektanci gry - Wyatt Cheng i Travis Day sprecyzowali jakich smaczków możemy się spodziewać w kolejnym patchu do Diablo III. Informacji było całkiem sporo, więc postaram się podsumować tylko te najbardziej istotne:
- intensywność potworków (Akty I, II i IV zostaną odpowiednio usprawnione na poziomie inferno. Ma to zapobiec zwiedzaniu ciągle tych samych miejsc w poszukiwaniu przedmiotów i powtarzaniu aktu III aż do znudzenia)
- funkcja multi-craft (będziemy mogli sprecyzować ile przedmiotów naraz chcemy wytworzyć u rzemieślnika)
- szybka identyfikacja wszystkich przedmiotów (bez potrzeby grzebania w plecaku naszej postaci i klikania na każdy przedmiot osobno)
- możliwość porównania statystyk przedmiotów z domu aukcyjnego z tymi, które aktualnie nosi nasz bohater
Ukazał się także kolejny artykuł z cyklu "Dziennik twórców" w którym "niebiescy" zdradzają nad czym obecnie dyskutuje zespół tworzący grę i jaki zamierzają obrać kierunek w następnych aktualizacjach.
Uważam, że jest to informacja naprawdę warta przeczytania, bo oprócz oczywistych usprawnień oszczędzających czas jakie mają wejść w życie wraz z nadejściem łatki 1.08 przyda się Diablo III powiew świeżości. W końcu chłopaki z Blizzarda wiedzą najlepiej jak zatrzymać nas w grze.
Źródłó: DIABLOFANS
Źródłó: DIABLOFANS
0 komentarzy: