Restart, upgrade i nowe szaty bloga

Witam serdecznie po dłuższej przerwie. Muszę przyznać, że była mi ona potrzebna aby doładować akumulatorki a także przemyśleć kierunek w ja...

Witam serdecznie po dłuższej przerwie. Muszę przyznać, że była mi ona potrzebna aby doładować akumulatorki a także przemyśleć kierunek w jakim będzie podążał mój blog. Zaowocowało to zmianą szaty graficznej na konkretny szablon i pozwoliło mi ożywić ogólną stylistykę. Zadbam także o to, aby moje wpisy były bardziej przemyślane i dopracowane.

W branży gier sporo się wydarzyło i nie ukrywam, że jest to dla mnie znakomity impuls aby wrócić do pisania o moim hobby. W dniach 11-13 czerwca odbyły się targi E3, które od lat mają swoje stałe miejsce w Los Angeles. O ile w poprzednich latach można było mieć zastrzeżenia co do prezentowanych tam nowości to rok 2013 pozostanie na długo w naszej pamięci. Przede wszystkim dlatego, że zaprezentowano dwie konsole nowej generacji czyli sprzęt który będzie nam służył do grania przez najbliższe kilka lat. Nie zabrakło także innowacyjnych rozwiązań, kontrowersji oraz przede wszystkim mnóstwa ciekawych gier. Sam śledziłem konferencje z nieukrywaną przyjemnością i radością, że nasza branża nareszcie ruszyła z kopyta. Jestem pewien, że to dopiero początek i jeszcze morze niespodzianek przed nami - graczami.


Mamy już praktycznie komplet informacji dotyczący nowych konsol, więc w najbliższych dniach przyjrzę się bliżej zarówno Xbox One jak i Playstation 4. Przedstawię także jeszcze ciepłą jak świeże bułeczki listę gier na które z niecierpliwością czekam. Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć, na których możecie zobaczyć nowy sprzęt, stoiska targowych gigantów i namiastkę tego co działo się na E3.

Jeszcze raz witam z powrotem i do poczytania!

0 komentarzy: