Listopadowy rozkład jazdy na Jeszcze Jeden Level

Niech nie zwiedzie Was pozorna cisza na blogu od początku tego miesiąca. Jest to przysłowiowa cisza przed mam nadzieję prawdziwą burzą :) Z...

Niech nie zwiedzie Was pozorna cisza na blogu od początku tego miesiąca. Jest to przysłowiowa cisza przed mam nadzieję prawdziwą burzą :) Zapraszam na wzmiankę o tym co przygotowuję dla Was do poczytania w listopadzie.

Aktualnie ogrywam Trine 2 i Battlefielda 4, a sami przyznacie że zwłaszcza ten drugi tytuł wymaga poświęcenia wielu godzin aby móc wydać końcowy, jak najbardziej pełny i sprawiedliwy werdykt. Dlaczego wybrałem akurat te gry?

Trine 2: Complete Story

Niektórzy powiedzą, że Trine 2 można było kupić już w wielu możliwych promocjach i właściwie prawie wszyscy w to grali. Ja natomiast pomyślałem, że ta śliczna platformówka będzie dla mnie znakomitą odskocznią i przerwą od wysokobudżetowych produkcji. Dodatkowym atutem było to, że wkrótce ukaże się ona na PlayStation 4, a śmigać będzie w 1080p i pełnych 60 klatkach animacji. Tekst więc będzie doskonałą wskazówką dla graczy przesiadających się na nową generację i którzy jeszcze nie mieli z Trine 2 styczności.

Battlefield 4
 
Battlefield 4 to główny konkurent Call of Duty: Ghosts - jedna z dwóch marek strzelanek, które dominują w naszym świecie gier. Po udziale w becie mój apetyt wzrósł i miałem ochotę na więcej... Może jedynie bez dodatku w postaci błędów technicznych. Czy moje życzenie się spełniło? Ukończyłem już co prawda tryb dla pojedynczego gracza, ale jeszcze parę godzin muszę poświęcić na bieganie po sieciowych polach bitwy, aby mieć kompletny obraz tego tytułu.

PlayStation 4
 
Ta maszynka do grania wzbudza największe emocje, bo przecież już 29 listopada przeniesie nas w świat nowej generacji. Ciągle nie wiadomo jakie ilości konsol
znajdziemy w dniu premiery w polskich sklepach i czy do wyboru będzie coś poza podstawowymi zestawami. Postaram się trzymać rękę na pulsie i publikować w międzyczasie sprawdzone informacje. Jak wszystko pójdzie dobrze to wisienką na torcie będzie rozpakowanie dla Was magicznego pudełka z PlayStation 4.
 
Wiecie już czego się spodziewać w listopadzie na Jeszcze Jeden Level i w związku z tym zapraszam do częstych odwiedzin - to będzie dla nas, graczy naprawdę gorący miesiąc. Do następnego przeczytania!

0 komentarzy: