Rok 2016 i świeża krew na blogu...

Sporo czasu minęło od ostatniego posta. Ojcowskie obowiązki jednak wzięły górę i tak oto Jeszcze Jeden Level poszedł znowu na jakiś czas ...

Sporo czasu minęło od ostatniego posta. Ojcowskie obowiązki jednak wzięły górę i tak oto Jeszcze Jeden Level poszedł znowu na jakiś czas w odstawkę. Nowy Rok to nowe postanowienia i wyzwania. Na pewno chciałbym (i wierzę, że Wy też) częstszych aktualizacji i nowych postów na blogu. Zdaję sobie sprawę, że w pojedynkę nie jestem w stanie zapewnić Wam regularnej dawki treści na odpowiednio wysokim poziomie. Dlatego też przyda mi się mała pomoc. 


Przedstawiam Wam mojego kolegę - Wojtka, który pomoże mi w prowadzeniu bloga. Jest oczywiście graczem podobnie jak ja, tyle że bardziej skupia się na konsolach. Posiada Xboxa, PlayStation 3 oraz Wii (jeśli coś jeszcze to mnie popraw ;), ma wiele do powiedzenia na różne tematy growe (i nie tylko), a także świetnie umie przelewać myśli na papier (także wirtualny). Z pewnością nieraz Was zaskoczy ciekawym tekstem, opinią czy oryginalnym podejściem w danej kwestii.


W jakim kierunku podąży blog w 2016? Na pewno będzie więcej o konsolach poprzednich generacji, które nadal zachwycają sobą i niesamowitymi tytułami - sam jeszcze pod koniec ubiegłego roku zaopatrzyłem się w dwa, wyjątkowe egzemplarze PlayStation. Zresztą nie będę niczego obiecywał. Po prostu zaglądajcie do nas regularnie ;) 

Wojtek - serdecznie witam na pokładzie!

0 komentarzy: