Lato się kończy, a za pasem jesień i wysyp nowości

Cześć! Minęło trochę czasu od ostatniego wpisu. Najpierw urlop, a następnie niezły kocioł w pracy spowodowały że mój czas dla bloga był osta...

Cześć! Minęło trochę czasu od ostatniego wpisu. Najpierw urlop, a następnie niezły kocioł w pracy spowodowały że mój czas dla bloga był ostatnio mocno ograniczony. Opisałem dotychczas tylko jedną grę na urządzenia mobilne - Plague, ponieważ nawet mimo długich, wakacyjnych przejazdów nie było za bardzo warunków do komfortowego grania. Choćby ze względu na baterię w telefonie, która była potrzebna do innych celów. Oczywiście nie zapomniałem o Godfire: Rise of Prometheus i obiecuję wrócić do tego tytułu za jakiś czas. 


Niezmiernie mnie cieszy, że w końcu jest w co pograć na PlayStation 4. Aktualnie zachwycam się The Last of Us: Remastered i intensywnie ogrywam(y) Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition. Na komputerze natomiast przemierzam pustkowia Wasteland 2 w Edycji Strażnika. Nie mogę się doczekać, aby zaprezentować Wam zdjęcia tego wyjątkowego wydania!


Można marudzić na nadchodzącą jesień, ale dla nas graczy zaczyna się wspaniały czas. Czeka nas wysyp wielu znakomitych tytułów wobec, których trudno pozostać obojętnym. Ja natomiast wracam na bloga, aby ekscytować się grami razem z Wami i jednocześnie opisywać jak najwięcej wrażeń! 


A poza tym, nie wiem czy wiecie, ale już lada dzień w sieciach: Ruch, Kolporter, Empik i Garmond Press pojawi się reaktywowany Secret Service!!! Cena kioskowa to 14,50 zł, a wersja w PDF: 9,50 zł.

0 komentarzy: