Akcesoria ISY - Czy opis produktu może rozbawić do łez?

Wiedziałem, że warto czytać opisy na opakowaniach gier czy akcesoriów konsolowych. Nie tylko dlatego, że można się sporo z nich dowiedzieć o...

Wiedziałem, że warto czytać opisy na opakowaniach gier czy akcesoriów konsolowych. Nie tylko dlatego, że można się sporo z nich dowiedzieć o wybranym produkcie. Czasem trafiają się takie "perełki" jak na odwrocie gadżetów marki ISY, potrafiące skutecznie rozśmieszyć.

Weźmy przykładowo headset do PS3 / Xbox'a 360 - ISY IC 3000 

Skoro nie potrzebujemy "Konsoli gier powietrza" to może jakieś tańsze słuchawki do Xbox'a 360? ;)

Co powiecie na ISY IC 1000?


To już niestety zwykły zestaw słuchawkowy, ale za to posiada "Krystalicznie czysty komunikacji i jakość dźwięku. W regulator głośności i przełącznik wyciszenia". Sami przyznacie, że trudno się oprzeć :P 

Na deser możemy jeszcze dorzucić nakładki na kontroler do Xbox'a One - ISY IC 550.



Tutaj trafiła się niestety fotka słabej jakości, ale pomogę ją rozszyfrować. Najbardziej spodobały mi się funkcje: "Doskonałe sterowanie drążkiem analogowym" i "Poręczne kodowanie kolorami" :)

ISY to marka własna Media Markt. Może firma chciała wprowadzić swoje produkty jak najszybciej na rynek, nie zmienia to jednak faktu że tłumaczenia rodem cyfrowego translatora wyglądają przekomicznie. Pośmiałem się przy półce do rozpuku, ale żadnego z produktów ISY nie kupiłem. 

0 komentarzy: