Marcowa nuta miesiąca

Ten miesiąc był mało muzyczny, dlatego mam dla was coś fajnego. Dwa utwory w jednym! Tym razem na głośnikach Rayman Legends. Uwielbiana ...


Ten miesiąc był mało muzyczny, dlatego mam dla was coś fajnego. Dwa utwory w jednym! Tym razem na głośnikach Rayman Legends. Uwielbiana przeze mnie i moją narzeczoną platformówka napakowana muzycznymi poziomami. A tutaj mała próbka, oczywiście polecam wszystkie :)


Pierwszy utwór nosi tytuł "Gloo Gloo" odkryłem to dopiero teraz podczas jego szukania. Wcześniej z narzeczoną śpiewaliśmy "Blu blu" Ja nadal słyszę w głośnikach blu blu, blu blu blu...


Drugi,  z troszkę poważniejszą nazwą "Castle Rock"


Najfajniejsze w muzycznych mapach jest to, że bierzemy udział w odgrywaniu utworów. Wystarczy tylko nie ginąć, płynnie biec i skakać w odpowiednich miejscach. Proste prawda?

0 komentarzy: