New Nintendo 3DS XL - unboxing

Moja kolej! Tak naprawdę ten unboxing powinien pojawić się jeszcze w styczniu, ale jestem leniwy i robię to teraz. Konsolę dostałem pod...


Moja kolej! Tak naprawdę ten unboxing powinien pojawić się jeszcze w styczniu, ale jestem leniwy i robię to teraz. Konsolę dostałem pod choinkę od Mikołaja. Odkąd miałem w rękach PSP zacząłem doceniać "przenośki"; możliwość walnięcia się na kanapie, łóżku czy fotelu razem z konsolą stała się dla mnie ogromnym atutem. Oczywiście PSP jest super, ale chciałem spróbować coś na czasie. 3DS wydał się świetnym wyborem: ogromna biblioteka gier, wsteczna kompatybilność i Nintendo! Jak już szaleć to na maksa, ale może od początku co?


Po ogromnym sukcesie DS'a Nintendo nie chciało zwalniać. Ich udział w 2009 roku na rynku mobilnym wynosił 68.3%. Japończycy podali wstępne wzmianki, że "następca" jest tworzony, a 23 Marca 2010 Nintendo ogłosiło 3DS jako oficjalnego członka rodziny przenośnych konsol z serii Dual Screen. 26 Lutego 2011 roku nadeszła premiera konsoli Nintendo 3DS w Japonii, 25 Marca konsola pojawiła się w Europie, a zaledwie 2 dni później w Ameryce Północnej. Sprzedaż nie była zadowalająca, więc włodarze Nintendo zdecydowali się jeszcze w tym samym roku na obniżkę ceny konsoli o prawie 1/3. W 2012 roku pojawiły się plotki o większym modelu konsoli, które równie szybko zostały potwierdzone premierą wersji XL.

Pierwszą serię oznaczono symbolem Nintendo 3DS


W 2012 roku urządzenie zostało powiększone - Nintendo 3DS XL
Rok później Nintendo zaprezentowało serię 2DS, która najprościej mówiąc była "budżetową" konsolą z rodziny DS. Wykastrowana z funkcji 3D, bez możliwości składania się i zbliżonych parametrach do premierowego 3DS'a.
Nintendo nie zaprzestało na udoskonalaniu swojej konsolki. W 2014 roku wydano NEW 3DS i NEW 3DS XL. Te modele oferowały:

- mocniejszy procesor
- ulepszone 3D
- dodatkowe przyciski ZL/ZR
- dodatkowy analog "C-Stick"
- kolorowe przyciski
- slot na kartę microSD
- automatyczna jasność
- większa bateria
- kompatybilność z figurkami Amiibo
- fizyczny przycisk Home

Dodatkowo, NEW 3DS posiada większy ekran od zwykłego 3DS'a i ma możliwość wymiany obudowy.
Długo zastanawiałem się nad wyborem modelu, ale po głębszej analizie wyeliminowałem podstawowy 3DS i 3DSXL. Do wyboru pozostała tylko seria 2DS i NEW. Miałem okazje potrzymać w rękach 2DS, który szybko został odrzucony podobnie jak poprzednie modele. Wybór padł na NEW 3DS XL. Jest delikatnie większy od PSP, a rozmiar ekranu bije na głowę wszystkie poprzednie 3DS'y.


Niestety, minusem NEW 3DS XL jest brak wymiany obudowy i jego cena. Pomimo, że mogłem kupić PS4 w tej cenie wybrałem piękny pomarańczowo-czarny NEW 3DSXL z dodatkową grą. Ważne, Nintendo nie dodaje ładowarki do zestawu! Uważam to za bardzo chamski i wręcz głupi ruch, ale ta firma akurat jest znana ze sprzedaży "dodatkowych akcesoriów" oddzielnie.



W środku znajdziemy konsolę, instrukcję i karty do kamery 3D.


Sama konsola wygląda pięknie, soczysta pomarańcz nie jest może aż tak widoczna na zdjęciach, ale musicie mi zaufać.





Niedługo po zakupie zaszalałem i zabezpieczyłem konsolę folią ochronną i przezroczystą obudową. Sam cover może nie robi wrażenia, ale świetnie chroni delikatną obudowę konsoli przed zarysowaniami.



Folię i obudowę kupiłem od chińczyka za 23 zł razem z przesyłką, oferta życia!


Jeżeli ktoś się waha, który model brać z tej całej rodzinki osobiście polecam 2DS, albo NEW 3DS XL. 2DS kusi świetną ceną i jest naprawdę solidnie wykonany. Co do NEW 3DS XL to po prostu najbogatsza wersja ze wszystkimi funkcjami. XL świetnie leży w rękach pomimo swego kształtu i nie odczuwam żeby był zbyt ciężki czy nie wyważony. Na tą chwilę jest to moja ulubiona konsola, chociaż częściej korzysta z niej moja narzeczona. Wracam do grania na ps2 w oczekiwaniu na swoja kolej do 3DS'a!

0 komentarzy: