jeszczejedenlevel.blogspot.com - gry, komputery i konsole

Towarzyszą nam praktycznie od najmłodszych lat i stały się również inspiracją do stworzenia tego bloga

Tomb Raider i problemy z wydajnością na kartach GeForce - NVIDIA przeprasza

Nowy Tomb Raider z pewnością wygląda znakomicie na komputerach PC. Niestety sporo graczy posiadających karty GeForce skarży się na spadki wydajności, zwisy i wyrzucanie do pulpitu. NVIDIA jest świadoma skali problemu, przeprasza i obiecuje, że razem z producentem gry Crystal Dynamics naprawią błędy tak szybko jak to możliwe.
 
 
"Wiemy o problemach z wydajnością i stabilnością gry jakich możecie doświadczyć próbując grać na kartach GeForce w Tomb Raidera na najwyższych detalach", powiedział Andrew Burnes, edytor gier i technologii z GeForce.com. "Niestety NVIDIA nie otrzymała końcowego kodu, który znacząco obniżył stabilność, jakość obrazu i wydajność względem wersji którą posiadaliśmy wcześniej".
 
Problem nie leży tylko po stronie sprzętu. "Crystal Dynamics musi pod koniec wprowadzić zmiany w kodzie gry, aby naprawić błędy występujące na kartach GeForce". Na szczęście obie firmy obiecały ścisłą współpracę, aby gracze jak najszybciej mogli się cieszyć bezproblemową rozgrywką.
 
Tomb Raider miał swoją premierę zaledwie 5 marca, 2013 roku i już zdążył podbić serca recenzentów na całym świecie. Ja sam zamierzam sprawdzić pod koniec miesiąca jak prezentuje się Lara Croft w nowym wdzianku, dla odmiany w wersji na Xboxa 360.

Źródło: IGN
Share on Google Plus

About Deathcoil

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz