Wiadomość tygodnia No1

Prawie cały tydzień spędziłem w pracy, ale mimo wszystko znalazłem czas aby ukończyć kampanię dla jednego gracza w  Crysisie 3. Nie, żeby b...

Prawie cały tydzień spędziłem w pracy, ale mimo wszystko znalazłem czas aby ukończyć kampanię dla jednego gracza w Crysisie 3. Nie, żeby był to jakiś mega wyczyn ale dzięki temu mam już wyrobione zdanie, na którym będę mógł oprzeć moją recenzję. Jestem też bardzo zadowolony z faktu, że udało mi się w końcu odpalić bloga i że kolejnym życzliwym osóbkom chce się czytać moje "wypociny" :)
 
W przyszłym tygodniu na szczęście z wolnym czasem powinno być znacznie lepiej więc jutro planuję zdobywanie zaległych osiągnięć w Starcraft II: Wings of Liberty oraz czytanie nowej książki opartej na jej uniwersum - Starcraft II: Punkt Krytyczny. Natomiast we wtorek od samego rana ustawię się pod sklepem w kolejkę po najnowszy dodatek Starcraft II: Heart of The Swarm. Oczywiście gwarantuję relację z rozpakowania gry, a później intensywne zagrywanie się w kampanię. Czy Zergi mnie zaadoptują???! ;)
 
 
Zobaczymy czy po tym wszystkim zostanie czas na sprawdzenie nowego Tomb Raidera czy też dodatek Blizzarda wciągnie mnie bez reszty.

0 komentarzy: